29. října 2019

Bydlení...spousta stylů.



Dnes vám ukážu trochu inspirace z bezedné studny jménem Pinterest.
Je tolik stylů bydlení, každému se líbí něco jiného a v dnešní době si jistě každý i najde to, 
co bude vyhovovat přesně jeho potřebám i snům.
Styl FARM HOUSE má tu výhodu, 
že ve své modernější verzi splňuje ty největší nároky 
na nadčasovost.
Je nesmírně útulný, dobře se kombinuje 
a vysloveně vyvolává pocit pohody a tepla rodinného krbu.

Uvařte si šálek dobrého čaje nebo kávy, zachumlejte se do deky a pojdtě se se mnou podívat 
na malou ukázku...



















Tak, jak se vám tohle malé nakouknutí do stylu jménem FARM HOUSE líbilo?

Přeji vám krásný, o něco kratší pracovní týden.






12 komentářů:

  1. Kláro, tohle je přesně náš šálek čaje, v takovém interiéru bychom bydleli hned. Dík za inspiraci. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, to mě moc těší. Je to útulnost sama, že?
      Měj krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  2. Krása.Nádherné fotečky,inspirace.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. parádní....už se tam vidím.....z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, to mě moc těší. Je to milé pokoukání, že?
      Hezký den, Klárka.

      Vymazat
  4. Můj šálek kávy to úplně není, byť nemůžu říci, že by se mi to nelíbilo (spíš bych to nechtěla domů). Z čeho mne ale čert může vzít, jsou knížky otočené hřbety dozadu - aby snad barvou nerozbily tu vizuální dokonalost. Proč ? (vím, že ty za to nemůžeš, že fotky jsou vybrané odjinud, ale nedalo mi to nenapsat)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, máš úplnou pravdu. Jakoby ten někdo upřednostňoval desgn nad podstatu věci. To je smutné.
      Ale každý má priority jiné.
      Napadá mě jen..."nechť jsou všechny bytosti šťastné"
      Přeji ti krásný den ve světě, kde jsou knihy přiznané a čtené, Klárka.

      Vymazat
  5. Tak si říkám, proč ne...Vlastně se mi tenhle styl líbí, bílá má v našem bydlení stále více místa, takže si dokážu představit i tyto kombinace. Se Stáňou souhlasím, tohle uspořádání knížek je při nejmenším nešťastné. Kouzlo knihovny rázem zmizí.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  6. My jestli se tento rok skutečně dostaneme do té debaty a budeme s manželem řešit jaká krbová kamna koupíme do baráku tak to teda bude ale hodně na ostří nože. Protože on vůbec nechce sejít z cesty a je to hrozný tvrdolín.

    OdpovědětVymazat