18. února 2019

Barvy, barvy, barvičky...


Krásné pondělí!
Dnes mám pro vás super ultra jednoduchost.
Miluju rychlé a jednoduché recepty.
S léty jsem dospěla k tomu, že často je méně opravdu více.
Takže:
Nastrouhat nahrubo červenou čerstvou řepu,
smíchat s bílým jogurtem a osolit.
Opravdu, ale opravdu nic víc.
Chtěla jsem recept vylepšit strouhanou nivou a rozhodně neee....
Prostě raz, dva, tři a hotovo!
Na dobrý chléb, v nejlepším případě domácí.
Dobrota a moc zdravá!
Tak dobrou chuť!










Jo, a taky miluju vaše komentáře :-)
Pa!




24 komentářů:

  1. já tohle nemusím, ale manžel to miluje. Přidávám nahrubo jablíčko a najemno kousek křenu. Místo jogurtu zakysanku - a prý je to mňamozní…...přeji krásný sluníčkový den z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní super! Je tolik možností dobrého pochutnání.
      Děkuji za inpiraci a přeji pěkný den, Klárka.

      Vymazat
  2. Tak toto bych klidně mohla! Trochu přemýšlím, zda by to bylo to pravé ořechového pro mého muže. :-)
    Díky za receptík!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ochutnej i kdyby to mělo být jen pro tebe. Chlapi mají většinou předsudky vůči věcem, co vypadají zdravě.
      Měj hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Za mne ano, za mého muže ne :o). Nevím proč nemá rád červenou řepu, ale chápu, že každý máme jiné chutě. Vždyť si ji mohu připravit jenom pro sebe, že?
    Klárko, díky za jednoduchý recept!
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, chlapi to často vidí jinak. Ale každý je na světě nakonec sám za sebe, takže si dej řepu klíďo sama a třeba bude manžel chtít ochutnat.
      Měj se úžasně, Alenko!

      Vymazat
  4. Červenou řepu já miluju, zbytek rodiny ji nejí vůbec. Já si ji připravuji mnohým způsobem, tenhle vyzkouším taky, díky :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, je to tak jednoduché, až hanba. Ale za mě fakt dobrůtka.
      Krásné dny plné sluníčka přeji.
      Klárka.

      Vymazat
  5. Znám, dělám, miluji, přidávám stroužek česneku ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je paráda, takové nic za pár halířů a jaká mňamka!
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  6. Cvikľu mám veľmi rada. Či už varenú - príznám sa, že takú mám radšej, ale rada si nastrúham aj surovú. Podľa toho, ako sa ponáhľam ... :) Klárka, tvoj recept je naozaj jednoduchý, už teraz viem, že aj chutný a ešte dnes si ho urobím. Krásne si nafotila ... tie farbičky ... :) pozdravujem ♥ L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuji za tak milý komentář. Snad si pochutnáš....
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  7. Červená řepa je moje zimní kamarádka a protože ve sklepě ještě nějakou zásobu mám - určitě vyzkouším!!! měj krásné dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, ty máš vlastní, no tak to je teprve úžasná záležitost!
      Měj se kouzelně!
      Klárka

      Vymazat
  8. Na pomazánku z červené řepy se chystám. Mám řepu ráda, ale tenhle recept jsem z ní ještě nezkoušela. Snad na něj časem dojde...
    P.S. Máš to moc hezky nafocené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo a přeji dobrou chuť. :-)
      Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat
  9. Klárko, díky, dnes prvně, ale už jím druhou várku :)), nejspíš návyková záležitost.
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, Jani, to mám fakt velkou radost. Jedeme v tom společně :-)
      Papa, Klárka.

      Vymazat
  10. Marcela - Nordic Passion23. února 2019 v 13:46

    Klarko, to je krasne barvene. Vypada to lakave, nikdy jsem to nejedla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jestli ti to bude chutnat, pokud to zkusíš. Kdyžtak dej vědět.
      Přeji krásný víkend!
      Klárka :-)

      Vymazat
  11. Pomazánku z řepy jsem zatím nikdy nejedla, ale vypadá to skvěle, určitě musíme vyzkoušet. Měj se krásně, Klárko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, dej pak vědět, jestli chutnalo....
      Pa!

      Vymazat
  12. Děkuji za připomenutí jednoduchosti!

    OdpovědětVymazat