1. února 2019

Kam se poděl rok..

Krásný den,

už tak dlouho jsem tu nebyla.
O důvodech proč tomu tak bylo, vám určitě napíšu.
Ale později.
Teď bych vám vzhledem k tomu, jak čas letí, ráda ukázala alespoň trochu z mých milovaných Vánoc.
Jdu trochu "s křížkem po funuse", 
ale kdo má vánoce rád, snad nebude pohoršen.































Vládla u nás červená. Snad pro ten hřejivý pocit, kterým dokáže prostoupit celý dům, 
možná pro tu radost, co nese..Nevím, ale každopádně nám dělala dobře a o to jde.
Vánoce, ten čas kdy dostávají význam....
Laskavost
Klid
Vlídnost
Domov
Láska
Rodina
Naděje
Mír
Kouzlo...

Přeji vám krásné dny, co v sobě nesou stopy všeho výše zmíněného.
A těšte se, chystám velké věci.

Klárka :-)


























48 komentářů:

  1. Klárko, vítej zpět! To samé přeji i já tobě!
    Laskavost
    Klid
    Vlídnost
    Domov
    Láska
    Rodina
    Naděje
    Mír
    Kouzlo...
    Fotečky nááádherné.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, moc děkuji a těším se na naše virtuální setkávání.

      Vymazat
  2. Klárko, je tak moc dobře, že se zase můžeme sejít spolu u stolu u vás.
    Moc se mi stýskalo po tvých dokonalých detailech vašeho domova.
    Přeji do dalších dní jen pohodové dny, ať už jsou jenom šťastné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tak milá slova a laskavost srdce. Těším se na vše nové.

      Vymazat
  3. Klárko, vítej zpět. Už jsem myslela, že jsi na nás zapomněla.
    Měla jsi to na Vánoce nádherně nazdobeno, moc se mi u Tebe líbí, pokochala jsem se.
    Přeji ti jen to dobré .
    měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. I ty se měj moc fajn a zase se tu budeme vídat. :-)

      Vymazat
  4. Hura,Klarka to nevzdala!!!! Opet je tu!!!!
    Mam velikánskou radost,stále jsem nakukovala,už to vypadalo, že jako mnoho blogerek budete jen na Instagramu.
    Přeji Vám m jen to NEJ!!!!!
    KRASNE DNY!!!
    Danka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc děkuji za tak milá slova. vážím si jich. Tak zase brzy na viděnou.

      Vymazat
  5. Klárko, moc ráda Tě tu vidím. Tvůj domov je pro mne jedna velká inspirace, jsem ráda, že jsem se mohla pokochat Tvými dokonalými Vánocemi. Také je máme do červena, ale Ty je máš opravdu vymazlené.
    Už se těším na další příspěvky.
    Klárko, přeji Ti nádherné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, moc děkuji. Je pro mě neskonale milé, že někdo nakoukne a zanechá pár slov.

      Vymazat
  6. Klárko, tedy máte to doma vymazlené a sladěné do každého detailu. Moc krásné!!
    Těším se zase na další příspěvky.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Peti, moc děkuji za zastavení. Nastal čas na změny, těším se na vše a na všechny... :-)

      Vymazat
  7. Klárko, zrovna nedávno jsem se dívala na Tvé staré fotky zde na blogu a říkala si, zda se ještě někdy vrátíš. jestli Tě ta vichřice nesmetla.... Jsem ráda, že ne a že si opět vložila příspěvek. Máš opět nádherné a inspirativní fotky a jsem ráda, že si zpět. A dlužíš mi ještě článek, kam všechny ty dekorace dáváš :-) :-). Hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dano, ta vichřice se nějak protáhla. myslím, že budu otevřená a vše na na sebe nakonec vyklopím. Je to prostě život ten nás někdy překvapí víc, než bychom si přáli. Ale je jen na nás, jak se k tomu postavíme. A proto jsem zpět a neboj, článek o mých deko zásobách rozhodně bude :-)
      Děkuji a pa!

      Vymazat
  8. To je dobře, že jste se nám vrátila, vaše vánoce jsou jako vždy přenádherné a nejenom vánoce!! Těším se na další obrázky a povídání. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a taky se moc těším, na všechno pěkné, co přijde.

      Vymazat
  9. Klárko, vítej zpět, jsem moc ráda, že ses ozvala a těším se na vše nové. Doufám, že ten letošní rok pro tebe bude pohodový, klidný, radostný, šťastný, veselý, láskyplný, vlídný, roztančený, kouzelný...
    Ála
    P.S. A vyladěno jsi měla nádherně! Jako vždy :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji moc za tvá slova i blízkost. Taky se moc těším. Na vše dobré, nové a odvážné. Postupně vše vysvětlím a moc se těším na vás všechny... :-)

      Vymazat
  10. Milá Klárko, jsem moc ráda, že jsi zpět.
    Výzdoba je nádherná.
    Přeji hodně pohody a pokoje.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji. Pohoda a pokoj, to zní moc fajn. Těším se na vše nové.

      Vymazat
  11. Konečně! Klárko jsem ráda, že jste zpět❤ Tolikrát jsem sledovala Váš blog a říkala si, kdy se zase ozvete s Vaším nádherným bydlenickem. Vánoce krásné, jako vždy všechno u Vás!Těším se na další příspěvky. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Zuzko, moc děkuji. Taky se těším na návrat a vše hekzé s tím spojené. A pokud chcete, můžeme si tykat...
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  13. No Klárko...já už si myslela, že zvítězil Instagram...:-) Je to hezké rychle poslat fotku, ale sem stejně chodím nejraději...tak jsem moc ráda, že jsi vložila krásné fotečky a milá slova...Také Ti přeji krásné dny a budu se těšit na další fotečky...S:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Sabčo, blog je blog, je to osobnější. Moc sw těším na znovusetkávání.
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  14. Klárko, jsem ráda, že zase uvidím vaše krásné fotky :-) Vaše dekorace jsou pro mě pohlazení po duši :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá jitko, moc děkuji. Je to radost, takové čtení.
      Tak ať jsou naše duše čím dál šťastnější....
      Pa, Klárka

      Vymazat
  15. Bože, to je krása. Jsem ráda Klárko, že jste zpátky a věřím, že zase budete vkládat své úžasné a pro mne inspirující fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooooo, moc děkuji.
      Snad vás nezklamu a bude i nadále na co koukat :-)
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  16. Jsem moc ráda, že ses Klárko vrátila. Tvoje fotečky s nádherným vánočním aranžmá tady opravdu chyběly. A nejen to, prostě chyběla jsi tady Ty!
    Příjemné dny!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, ty jsi zlatá. Moc děkuju.
      Měj se moc hezky a brzy na počtenou... :-)

      Vymazat
  17. Nádhera Klárko, moc se těším na další články ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Šárko. Taky se těším na všechno nové a radostné.
      Pa pa!

      Vymazat
  18. Krásné jste to měli, nazdobené, vyladěné....
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  19. Klárko, Tvůj domov a stůl je jako pohádka. Úplně se z fotek line vánoční pohoda. Krásnou neděli přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeee, moc moc děkuju.
      Přeji krásné dny plné pohody, Klárka.

      Vymazat
  20. To je nádhera,opravdu krásný,útulný domov.Jsem ráda,že jste zpátky a opět nás budete těšit svými úžasnými fotkami.Mějte se moc krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, díky moc. Vynasnažím se, aby bylo čím přispívat....
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  21. Krásná výzdoba,jako vždycky od vás, jsem tak ráda,že jste zase tady.Těším se na další příspěvky, přeji vám jen to dobré ,ať jste šťastná.A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji, to je tak milé, vážím si toho.
      Věřím v lepší zítřky, Klárka.

      Vymazat
  22. Klárko, dobře, že si fotky zveřejnila. Jsou krásné. Máš cit pro detail, pro barvy, harmonii.
    Měj příjemný večer! Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Klárko Tvoje vánoční fotky mi moc chyběly! Nádhera veliká ♥♥♥♥ Díky moc za ně ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, ty jsi hodná, děkuji moc....
      Měj se přímo kouzelně!

      Vymazat
  24. Klári, vítej, pobýt Spolu u stolu mi fakt chybělo ♥
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a vážím si toho. Budu se snažit, aby byl blog zajímavý.
      Pa a měj se skvěle!

      Vymazat
  25. Neskutečně času a energie jsi musela vložit do vánoční výzdoby domu, Klárko. Ale stálo to za to, je to překrásné, útulné a vkusné. Jsem tu s Tebou a těším se moc.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  26. Klárko, vítám vás zase zpátky.... Dobrý den. Na Váš blog jsem se neustále vracela, když jsem hledala inspiraci, potěšení a chtěla se "pochovat" útulným a nazdobeným domovem. Opravdu paráda. Také máte vynikající recepty. O letošním vánocích jsem podle Vás dělala "stromečkový" dort - vypadal krásně a všech moc chutnal. Vánoce mám hoóóodně ráda, tak jsem se opět potěšila vaším příspěvkem, nádhera...... Přeji jem vše dobré Hanka

    OdpovědětVymazat