14. února 2019

LEDNOVÉ OHLÉDNUTÍ


Krásný čtvrtek všem,
nejdřív chci poděkovat za milé reakce na můj minulý příspěvek. Je tolik laskavých lidí...
Děkuji.

Abych dohnala skluz v blogování, 
dovolím si dát sem pár lednových fotek.
Leden je pro mě téměř každý rok ve znamení bílé barvy.
 Čistota.Sníh.Klid.Ticho.
Jenže letos se nám nikomu z vánočního opojení nějak nechtělo 
a tak má i výzdoba domu jakousi setrvačnost.
Proč ne.






















A ještě radost na závěr. 
Dnes odesílám svůj první balíček se šperky jedné milé milující mamince. 
Moc hezký pocit...

Tak pa a pište, pište mi všechno o čem byste si chtěli povídat, 
vše co by vás zajímalo.
Chystám další překvapení...

Mějte skvělý den, 
Klárka.


22 komentářů:

  1. Máš to doma opravdu krásně naaranžované :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, moc děkuji (snad nevadí to zdrobnělé oslovení), Ladění, to je moje :-)
      Pa, měj se fajn, Klárka.

      Vymazat
  2. Vždycky jsem obdivovala ty krásně nazdobené stoly už na MB. Tak se těším na další a další fotky prostřených stolů i nových výrobků. Přeji, ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, moc děkuji, to je milé. Jen je mazec, jak moc ty roky běží. Jj, Mimibazar býval tak skvělý zdroj inpirace pro nás všechny.
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, máš to doma nádherně nazdobené. Vždy se u Tebe kochám, vše tak hezky sladěno, radost se podívat.
    Měj se krásně a těším se na další nakouknutí k Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, děkuji mnohokrát, je to moje vášeň.
      Moc tě zdravím a budu se těšit na setkávání s tebou.
      Klárka

      Vymazat
  4. Taková pohoda ze všech tvých fotek sálá:-)
    Mám vždycky nádherně nadekorováno.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Klári,ten váš stůl je reklma na domácí pohodu.U vás musí být radost i na chvilku pobýt. Těším se i na únorové ladění.Tvé detaily jsou vždycky pohlazení na oku i na duši.
    Tak ať všechny další dny jsou u vás jen šťastné a výjimečné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi moc hodná, že mi píšeš tak krásná slova. Mám to doma moc ráda a snažím se udržovat to teplo rodinného krbu a miluju ty návraty domů, když na mě něco milého čeká.
      Ahoj, Hani!

      Vymazat
  6. Jen tiše obdivuji, jak to může mit doma někdo naaranžované. Já na to nemám oko (a většinou máme doma všude něco roztaháno, takže ani není moc kde aranžovat ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo! Stejně je důležité, jestli je domov plný milujících lidí, co jsou rádi spolu, to čančaní to může jen podtrhnout.
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  7. Krásné lednové ohlednutí ! Elegantní bílé aranžmá.
    Hezký den, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Klárko, jak mne baví tvé detaily, tvé dekorování, jsi mi velikou inspirací! Někdy se člověku stává, že "ustrne" na zvyklostech, je bez fantazie. A díky tobě se mi to nestává, stále se snažím to naše DOMA zkrášlovat i pro nás dva.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to je tak hezké, moc ti děkuji. To mi dělá obrovskou radost.
      Stejně nejhezčí dekorací doma je láska.
      Měj krásné dny plné slunce, Klárka.

      Vymazat
  9. Klárko, to je radost pohledět. Nádherné, jemné a moc, moc útulné. Líbí se mi, jak doma střídáš dekorace. Já je měním jen minimálně, ale u Tebe se hodně inspiruji.:o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Dášo! Děkuji za krásný komentář a moc mě těší, že se ti má "posedlost" líbí.
      Měj se báječně, venku je nádherně.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  10. Klárko, ráda jsem se podívala, hezké to u vás bylo, krásně vánočně. Po pravdě, ty máš pokaždé krásno :o)
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ty jsi zlatá, moc děkuju. Mám radost.
      Papa a měj se skvěle!
      Klárka.

      Vymazat