5. února 2019

Zdravé pochutnání

To vám mě takhle jednou opět honila "mlsná".
Někdy jí uteču a někdy mě, mrška, dožene.
Někdy nemá smysl se jí bránit.
Někdy se jí dobrovolně poddám.
Někdy ji i nadšeně vítám.
No a co?
Kdo řekl, že je to špatné.
Asi někdo, kdo neví nic o drobných radostech života.
Takže jsme se s mlsnou setkali nad pohárem
plným chuti i zdraví.


Do sklenice, co umí vykouzli pocit hýčkání jsem dala bílý bio jogurt,
na něj 4 dílky čokolaády na vaření z Lidlu (40 g) rozehřáté s trochou mléka v mikrovlnce,
(rozmícháním se vytvoří jakási čokopoleva)
Trochu mražených malin a špaldové lupínky.
Žádný přidaný cukr a pro mě dobrota veliká.

Tak až se budete s mlsnou nahánět, klidně ji nechte vyhrát,
 ať má, holka, radost.

Tolik lidí ji nemá rádo...  :-)

Tak pa a dobrotám zdar!





Mějte krásné dny, Klárka 




22 komentářů:

  1. Klárko, to tvé mlsání vypadá skvěle a navíc takové si člověk vychutná i bez výčitek. Super svačina 😊
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou Klárko, na mne když občas mlsná zaútočí a čeká jak s ní naložím, netrápím se a něco dobrého mému Já pošlu. Proč by ne? Jak píšeš, co je na tom špatného, když je to občas. A tyhle pohárky mám moc ráda, podobné dělávám také, jen tu zahřátou čokoládu jsem ještě do nich vlastně nikdy nepoužila. Tak díky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak tak, život nám nabízí spoust příjemných věcí...

      Vymazat
  3. Vypadá to božsky, Klárko. Už ta kombinace čokolády a malin mě láká. Já bych asi sáhla po 90% Lindtce, ale každému co chutná. Máš to moc pěkné, Tobě je ten styling prostě vlastní:-).
    Hezké dny
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle, už jsem koukala na IG. Krásné dny Klárko, D.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc dobře! Taky si občas něco takového udělám, protože mlsná je prostě mlsná :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, musíme se hýčkat a rozmazlovat.
      Hezké dny, Hani!

      Vymazat
  6. Klárko, pohár vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  7. Klárko vypadá to báječně! Člověk v zimě potřebuje dodat energii i náladu :-D

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Pohár bych si hned dala,vypadá skvěle!Krásné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Ahoj, Šárko!
      Pokud si ho uděláš, tak přeji dobrou chuť.
      Pa!

      Vymazat
  10. Ale to vypadá dobře,taková mňamka!Taky mně sem tam chytne mlsna,tak si něco dobrého dám,říkám si,přece se nebudu trápit,že.Pokud to není každý den.Krásné,pohodové dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Radostné" mlsání může tělu jen prospět! :-) A co teprve duši...
      Krásné dny, Marťo!

      Vymazat