21. ledna 2020

Leden v bílé



    


Každý rok mám po Vánocích potřebu zjednodušení, pročištění.
Dokonce musím uznat, že v mnoha oblastech života.
Jsou věci, na které nemám sílu jak duševní, tak fyzickou,
 dále jsou to věci, 
na které nemám chuť jako např. hloubkový úklid 
a tak se má potřeba pročistit prostor často zvrtne 
na použití bílé barvy. 
Funguje to skvěle.
Vůbec si stále dokola uvědomuji, jak obrovskou roli hrají barvy v našich životech.
 Od barev oblečení, které nosíme, 
po barvy našich domovů nebo třeba i barvy domů 
našich i v našem okolí.
Svět je plný barev.
Plný krás.

Tím jsem si vzpomněla na jeden krásný citát od pana Wericha.

„Ono totiž není šedivých dnů, které bují svou všedností. 
To jsou jenom unavené oči, které nechtějí vidět jejich svátečnost.“

No a mně onen pocit svátečnosti teď rozhodně dodává ona čistá a nevinná 
a nekomplikovaná a klidná a nekonfliktní a přímá 
a komplexní BÍLÁ.





Tak ať vaše oči nejsou unavené a mohou se naplno těšit 
ze všech krás zřejmých i těch ukrytých.

Přeji vám krásné dny,




12 komentářů:

  1. Dobré ránko Klárka,
    Máte to krásne s tou bielou. Ja som na tom rovnako s emociami, je január mesiac sám o sebe ťažký a chladný. Ale nastastie rýchlo ubehne a ja sa teším na slniečko. Osobne mám rada v domácnosti ružovú a zelenú a v kombinácii s bielou je to príjemné lahodenie na dušicku.
    Krásny dník prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte svatou pravdu. jak ohledně ledna, tak ohledně barev. Růžová, zelená a bílá je nádherná kombinace, taková hodně ženska a laskavá. Úplně to vidím. Kytičkové závěsy vlající ve vánku od okna, váza s květinami na stole a vůně čerstvé bábovky linoucí se domem.
      Přeji vám kouzelné chvilky v opojení barvami a sluníčkem.
      Klárka.

      Vymazat
  2. Mám to podobně, Klárko! Po Vánocích schovávám červenou a nechávám jen bílou a stříbrnou. Ale začátkem března už se těším na zelenou a žlutou... Krásné, bílé dny - Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to máš moc hezké, ta stříbrná dodá pocit jakéhosi luxusu a zelená se žlutou pak přinesou svěžest a radost.
      Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, opět nádherná výzdoba i aranžmá. Kochám se. Já mám ještě pár dní červenou a stále si ji užívám, ale koncem ledna bude změna a ta bílá mne láká, tak uvidím.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená je nádherná, taková hřejivá a domácká. A bílá je teď opravdu příjemná, tak uvidíš, jestli se vetře i k vám domů.
      Měj se krásně, Klárka.

      Vymazat
  4. Ten citát je krásný a pravdivý. Hold OSN Werich byl prostě kapacita.
    A vy to máte nádherné.

    OdpovědětVymazat
  5. Na Tři krále jdou vánoce u nás do krabic. A u Tvého příspěvku jsem si uvědomila, že zbytek ledna u mne taky tak nějak vyvolává mít doplňky doma nějak víc do barvy bílé.
    Opět krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý čas je krásný a nese si svoje pro i proti. Já teď například docela kosnu u počítače a v létě se tu zase budu škvařit. No...a to máme obrovské štěstí, že máme ta čtyři roční období. je to dar.
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  6. Klárí,za mě opět dokonalost.Vzdyvky mě u tebe doma je tam krásně milo a je zoko kdyz člověka pohladí.
    Krásný čistý start v novém roce.

    OdpovědětVymazat