22. ledna 2020

Tvoříme domovy


Dlouho jsem vám tady neukázala nic z mé práce. 
Návrhy interiérů, to je prostě láska!
Jsem tím úplně posedlá. Moc mě to baví a těší.

Tohle zadání bylo opravdu obtížné, když jsem daný prostor viděla naživo, myslela jsem, 
že můžeme tak akorát zavěsit houpací sítě od stropu a do rohu místnosti dát kytku.
Naštěstí na mě dané místo začne promlouvat 
a mně to v hlavě začne hučet jako v úle 
a já najednou vydím ty možnosti.
Je to až neuvěřitené, co člověk uvidí, 
když si nakreslí půdorys. 
Něco vám rozměry překvapivě dovolí 
a na jiné "geniální" myšlenky hodí jednoznačnou stopku. 
Nakonec hledáte kompromisy a modlíte se, 
aby z toho vylezlo něco koukatelného
a hlavně užitečného.

No, posuďte sami...












Jak vidíte, návrhy jsou zatím tři. 
Jeden s postelemi souběžně, druhý 
s postelemi do rohu a třetí s manželskou postelí.
Barevnost jsme vybrali v tónech šedé.
Dokáže prostor jakoby zabalit, sjednotit, 
nekřičí a netrčí z něj a zároveň dokáže 
v určitých odstínech působit velmi útulně.

V plánu je i polštáře, které se zdánlivě nesmyslně 
válí na postelích, (ty by byly ve výsledku z jiné látky,
 nejspíš ze stejné jako budoucí závěsy)
 připevnit na zeď a vytvořit
 tak po uložení lůžkovin iluzi sedací soupravy 
(můj program je jaksi nedokázal na tu zeď umístit).
Doufám, že brzy dojde k realizacia já vám tak budu moci ukázat výsledek našeho společného snažení.
Protože, jak jistě víte...
...my tvoříme "domovy"
SPOLU U STOLU.

Mějte se báječně a zdar vašim krásným domovům.
A kdybyste snad někdo měl pocit, že by zrovna 
ten váš domov potřeboval nějak vylepšit, 
ozvěte se a půjdem do toho...spolu.





Žádné komentáře:

Okomentovat