2. prosince 2014

Adventní čas

    U nás jsou Vánoce vždy červené a kdykoli se pokusím o nějakou umírněnou variantu výzdoby, třeba v nevinné bílé, zkonstatujeme všichni, že to není ono a vrátíme se ke klasice. Trendy netrendy....
Každý ať si ty své Vánoce udělá podle svého k radosti všech blízkých. Mějte se zkrátka báječně a rádi....







 A písnička pro radost:

https://www.youtube.com/watch?v=0Zivqx0WC_g


7 komentářů:

  1. U nás se střídá zlatočervená se slámou a tradici. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slámové ozdoby úplně miluju ! Taky mám v zásobách celou krabici. V kombinaci s perníčky, ořechy a sušenými pomeranči.....dokonalost sama. Hezký den, Pavle, Klárka :-)

      Vymazat
  2. Je dobře, že má každý tu svou tradici, u vás doma je moc příjemně a útulno, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za milou návštěvu a přeji krásný adventní čas, Klárka :-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko mě se na tu tvou výzdobu moc krásně dívá , je krásná . ale u nás doma červenou ... nee . Jak píšeš , každý se cítí dobře v tom svém a to je dobře . Na co bych se tu chodila koukat , kdyby to měli všeci stejné ... krásné adventní dny , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, už chvíli mám pocit, jestli nejsi nějaké moje ztracené dvojče. Mně se zase moc líbí tvoje výzdoba i bílé vymalování a cit pro jednoduchost, ale u mě doma to nějak nefunguje ke spokojenosti všech. Proto jsou ty blogy tak úžasné. Líbí se mi tolik věcí i stylů. Měj se báječně, Klárka :-) Vystihla jsi to dokonale.

      Vymazat