19. prosince 2014

Jak zjistit vítěze???

     

Do včerejší půlnoci jste se mohli přihlásit do mé první GIVEAWAY. Proto jsem se dnes chystala vybrat vítěze. Tvrdila jsem, že nebudu losovat, ale vyberu nejhezčí komentář a hotovo. Jenže ouha.....najednou jsem to vnímala jako nespravedlivé a to by mi vážně bylo líto. Takže: losovat! To už spravedlivé je, ale zase nic moc zábava, dokud jsem neuviděla naše šedivé štěstí, jak si spokojeně odfukuje uprostřed obýváku po tom, co ukradla pelíšek, co měla dostat až k Vánocům. A pak že šmejdí po dárcích jen malé děti.....tak u nás i psi.



Následoval nelehký úkol: vymyslet, jak přinutit psa, aby si vybral jeden lístek ze sedmi


         HRAČKY! Ty naše slečna miluje! Ale po prvním pokusu...


.........vlítla mezi hračky s takovým nadšením, že milé papírky lítaly vzduchem i se všemi hračkami. Moje výzdoba!!!!! Následovala další verze losování....



..........ovšem stihnout nafotit tu pidisekundu výběru by nestihl ani profík, ale výsledek byl jasný a nezpochybnitelný, protože papírek se nalepil na sliny na hračce a milá Jenny ho jasně označila. Na fotce už je vidět pouze chybějící hračka i lístek a prosím, věřte mi, výherkyní je Šárka. A to náš pes rozhodně netuší, že Šárka vlastní pejska stejného plemene, což teď vypadá jako jednoznačná protekce, ale fakt ne....přísahám :-)

Takže, Šárko, prosím, ozvi se mi na mail, ať můžu výhru honem poslat.

Krásný zbyteček Adventu všem, Klárka. 





6 komentářů:

  1. Klárko jak jsem Ti právě napsala do mailu ... Jenny je nádherná , já ty výmaráčky fakt miluji . Mockrát děkuji za podívanou při losování :))) ... krásný nadcházející poslední advent a krásný večer , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, to bylo krásné losování! :o)) Blahopřeji vítězce a zdravím Jenny:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, parádní losování !!!
    Výherkyni srdečně blahopřeji. Jenny je moc pěkná.
    Měj se krásně a přeji prima poslední adventní víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Jennynce pochvalu vyřídím, bude pyšná :-) Přeji krásné svátky, Klárka.

      Vymazat
  4. Páni, tomu říkám losovací adrenalin :-). S takovým pomocníkem to muselo jít jedna báseň :-). Každopádně velké gratulace výherkyni a pomocnici obrovský virtuální piškot!

    OdpovědětVymazat