1. prosince 2014

Blogerka nováček

   Můj blog je teprve v plenkách a já rychle zjišťuji, v čem selhávám. Zatímco ostřílené blogerky a blogeři vkládají tematické články s předstihem, já se zpožděním.To si tak plánuji adventní přípravy, akce, setkání s přáteli a pak jaksi zapomenu ty skvělé události fotit.Měla jsem teď nabité dny krásnými chvílemi i lidmi. Tak například u nás byla už předminulý víkend vzácná návštěva, byli jsme na krásném výletě v Častolovicích, minulý víkend jsme byli v mých milovaných Pardubicích na Mikulášských trzích,nasát adventní atmosféru a v kině na filmu INTERSTELAR...zkrátka samé hezké zážitky a počet fotek NULA. Polepším se....slibuji....
   Tak alespoň pár obrázků z 1. adventní neděle...









26 komentářů:

  1. Klárko, přeji Ti krásný a poklidný adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Klári, nevadí .... víš, že mě potěší i tvůj stůl stokrát jinak :o):o):o) .... v tom kině jsi nejspíš seděla někde poblíž mojí sestry, tou dobou tam taky byli, jeli na návštěvu za švagrovou rodinou .... svět je hold malý ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji za milá slovíčka. A opravdu, svět je malý, ale je to fajn, je větší šance na milá setkání. Užívej si pohodu a kouzlo tohoto období, Klárka :-)

      Vymazat
  3. Och, čo to je za zasnežený skvost???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, asi vložím recept. Opět ve stylu snadno a rychle. Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  4. A já si říkala , kde ta Klárka asi běhá :))) že nám tu nedává o sobě vědět . Klárko ona není ani kolikrát chuť otevřít počítač , natož něco psát . Jindy je zase tolik nápadů a energie , že nestačíš vkládat příspěvky . Asi každá to tak má . Ale jsem ráda , že ses vrátila a po krásných zážitcích . Přeji ti krásné adventní dny , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji za krásný komentář. Cítím z něj blízkost a laskavost, dvě věci pro mě hodně důležité. I tobě krásné adventní dny plné lásky a pohody, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko, máš nádherně prostřeno a ta dobrůtka vypadá báječně.
    Přeji krásný adventní čas, plný pohody, lásky a hlavně zdraví. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den, Jani! Moc děkuji a z celého srdce zdravím do dáli, Klárka.

      Vymazat
  6. Ahoj Klárko tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a dala jsem si ho k oblíbeným.
    Možná jsme se v Pardubicích i potkali, byli jsme tam na rozsvícení stromečku. Já popravdě foťák nosím na všechny akce a výlety a fotím tak, abych to mohla dát i na blog. Asi posedlost ?!!
    Máte doma krásný advent, moc se mi prostředný stůl líbí.
    Přeji ti krásné adventní dny prožité hlavně v klidu a pohodě, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeee, Jitko, moc děkuji za milou návštěvu. S tím focením se musím polepšit..... přeji krásné dny a těším se na příště, Klárka :-)

      Vymazat
  7. ahoj, máš to doma moc hezké, přeji Ti taky klidný adventní čas. Častolovice, Pardubice. ... možná jsme skorosousedi :-) Pavel

    OdpovědětVymazat
  8. Teda koukám podle prostřeného stolu. .... počet míst jako u nás. ..... :-) P.

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky pořád zapomínám foťit - takže fotku se zapáleným adventním věncem jsem fotila o den později dopoledne :-D A máš krásné vánoční hrnky - taky chci pořídit pořádné vánoční hrnky, které nás budou těšit vždy v prosinci. Ale asi počkám, až budou děti větší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za mily komentář, nékdy ten čas holt běží nějak rychleji a člověk potom nestíhá, no. Ale důležité je, že jsou zážitky.... a ohledně hrnků.....jsem na hrnky všeho druhu prostě maniak, veřejně se přiznávám. Tak ahoj a teším se na příště, Klárka :-)

      Vymazat
  10. Klarko, urcite se radim spise mezi starsi mazaky co se blogovani tyce a presto se mi to taky stava. Napriklad v sobotu jsme byli s detmi na krasnem pohadkovem muzikalu a ty to tak prozivaly, ale fotak nikde. No co uz nadelame, ze? Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kateřino, děkuji za milou návštěvu, která mě teší o to víc, že jsem nedávno objevila tvůj blog a hned si ho oblíbila, takže ahoooooj a těším se na příště. Krásný advent, Klárka :-)

      Vymazat
  11. Milá Klárko, moc hezký příspěvek. Musím ti napsat, že ani letité blogerky všechno nestíhají jak by třeba chtěly :o) Tak jen klid, ráda se pokochám krásnými fotkami od vás a potěším se tím, že máš ráda Pardubice.
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    PS: a manžel je opravdu moc pozorný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji....a Pardubice, to je moje láska. Narodila jsem se tam a už spoustu let, co žiji jinde se mi po nich stýská a asi to nikdy nepřejde. Krásný advent, Klárka :-)

      Vymazat
  12. Klárko, ráda nakukuji a je jedno jestli s předstihem nebo po...svítíme je také báječné :o) , mě můj muž říká duchařko :o), ale myslím, že v tomto čase nejedna z nás pálí a pálí...hezký adventní čas měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za milou návštěvu. Jo jo, světýlka ve všech podobách, to je moje. Měj se krásně, Klárka :-)

      Vymazat
  13. Kláry ani já nestihám všechno dokumentovat...foták sice mám pořád sebou a když né tak použiji mobilní :o)))) ale spíše se mě stává že foták zapomínám kolikrát vytáhnout a fotodokumentovat a někdy se přiznám mě chybí odvaha kvůli okolí...Doma máš ale moc hezky....Měj krásný Adventní čas plný lásky štěstí a pohody ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, děkuji za krásný komentář. Přání hezkých dnů od tebe zní tak opravdově, moc mě zahřálo. Nádherné dny i k vám domů, Klárka :-)

      Vymazat