19. prosince 2014

Příběh lucerny





Tenhle příspěvek by se taky mohl jmenovat DOBRÝ ČLOVĚK JEŠTĚ ŽIJE. Na Mimibazaru jsem si objednala u jedné paní tuhle krásku:




Kdo mě zná, ví, že lucernám v téměř jakékoli podobě odolávám jen těžko. A tahle navíc vypadá jako potomek jedné velké, co už doma mám. Zkrátka, láska na první pohled. Takže: odešlu objednávku, čekám na mail s údaji k platbě. Druhý den si říkám: paní asi peče cukroví a nemá čas sedět u počítače, což je vlastně chválihodné a další den si zase říkám, no jo, ale co když si paní mého mailu nevšimla a někdo mi tu krasavici vyfoukne. Nesměle jsem se tedy připomněla a teď se dostáváme k jádru pudla..... Paní mi okamžitě odepsala, že se omlouvá, že mi podklady zřejmě zapomněla poslat, ale že lucernu už poslala, aby mi přišla co nejdřív. Málem mi vypadla očka do klávesnice. Chápete to????? Někdo v dnešní době odešle někomu cizímu něco, co ještě nemá zaplaceno.....a tak si myslím, že tento odvážný čin zasluhuje zveřejnění, abychom nezapomínali, že dobrý člověk ještě žije. Milé paní moc děkuji za tuhle úžasnou zkušenost a představte si, světlo z téhle lucerny svití nějak jasněji......

5 komentářů:

  1. Klárko, Lucernička je moc krásné! Já jsem tuhle úžasnou zkušenost měla také u jedné úžasné paní, u které moc ráda nakupuji a že ta objednávka je obsáhlejší. Je hezké vidět, že lidem jde i o to, aby něcopřišlo včas. To se bohužel nedá říci o České poště, na kterou jsem tak trošku nabroušená! Ale teď už ne tolik, protože si nenechám kazit svátky :-) Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, je to moc fajn, narazit na někoho milého, ať je to v jakékoli sféře. Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, mám stejnou zkušenost jako ty i Raduška.....a moc mě to překvapilo.
    Lucerna je opravdu kouzelná.
    Moc ti děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji klid a pohodu v čase vánočním.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, k tobě já chodím moc ráda. Krásné svátky, Klárka.

      Vymazat
  3. Mám moc ráda příběhy o lidskosti, o tom, že slušnost a dobrá duše ještě pořád žije. A je-li pak v našich vzpomínkách pro ně místo podpořené pohledem na nádhernou věc, jsme zase o kus bohatší.

    OdpovědětVymazat