12. prosince 2014

Giveaway


Dnešní přispěvek je o dárku, radosti a lásce......takže vlastně zase o Vánocích. Nachystala jsem pro vás brož vlastní výroby. Doufám, že někomu moje první giveaway udělá radost. Takže: stačí pod tímto příspěvkem nechat odpověď na otázku: co máte nejradši na blogování a to do 18. prosince a zmínit se o této giveaway na svém blogu, pokud ho máte. Pokud ne, nevadí. Já na závěr nebudu losovat, ale vyberu tu "nej" odpověď a s radostí obdaruji "vítěze"výše vyobrazenou broží. Takže milé a milí, moc se těším na vaše odpovědi.
                                                              Krásné dny, Klárka. 

8 komentářů:

  1. Klárko musím nejdříve pochválit krásnou brož , jsi šikulka . Odpověď na tvou otázku je pro mě jednoduchá . Na blogování se mi nejvíc líbí INSPIRACE .... a že jí tu je opravdu hodně . Občas i něco sama vymyslím , ale inspirace je pro mě strašně důležitá . A doufám , že i já svým blogem někoho potěším nebo jen skromě ... inspiruji . Tvému blogu vzdávám hold , protože máš podobné cítění a najdu u tebe spoustu krásného ..... Měj se moc krásně , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně jako Šárka jsem moc ráda za inspiraci, člověk tak trošku potajmu nakoukne do cizích domácností a vidí, že řešíme stejné nebo podobné věci. Já například vedu ještě dva další "tajné" blogy, které jsou určené mým dětem "dopisy .... " a je to takový zápisník jejich života, abych jim třeba v 15ti nebo 18ti předala heslo a oni se mohli začíst. Snad se jim to bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Klárko, Vás blog jsem objevila v listopadu a musím říct, že se mi u Vás moc líbí. Brož je kouzelná, já miluji anděly v jakékoliv podobě a v tento kouzelný čas jich mám doma vystavených několik. Já sama nebloguji, ale moc ráda nakukuji do života ostatních šikovných lidí a čerpám z nich inspiraci,někdy na nějaký krásný výrobek, jindy to člověka nutí k zamyšlení. Přeji Vám, aby Váš blog jen vzkvétal a celé Vaší rodině krásný a hlavně pohodový Advent. Martina V.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Klárko, nejen že inspiraci nacházím v blogování, ale i odpočinek když brouzdám, čas letí a mě je to jedno neb je spousta hezkých věcí k vidění a často i sdílení, že ty starosti které máme nejsou jen u nás... a pak je to i o rozdávání radosti lidem které známe pouze virtuálně. Měj se moc hezky, ráda příjdu opět na návštěvu :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké téma Klárko, dobře vybrané! Ale jedním slovem já odpovědět asi neumím - je to to sdílení radostí, zážitků a někdy i smutku a starostí....
    A pak přátelství - jsem ve věku, kdy nové přátele vlastně nehledám, ale jsem tolik vděčná osudu, že jsem je získala...
    Krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jelikož nemám vlastní blog, tak pro mě blogování znamená inspiraci a pokochání se krásnýma fotkama, odreagování, ale hlavně radost a takové to až dětské "těšení se", na každý další příspěvěk, článek, fotečky...:o))

    OdpovědětVymazat
  7. Co mám nejraději na blogování? Páni, to je věcí! Ale asi úplně nejvíc miluji tu otevřenost, tu zpověď, tu radost ze sdílení, ať už píšu o svých pocitech, veršuji nebo fotím, tvořím, vymýšlím - zkrátka všehochuť mého života se odráží právě na mém blogu, a to už pět let! Letí to a vlastně i díky blogu se mohu zpátky vracet v čase do dob ne zrovna příznivých, kdy jsem neprožívala jen hezké chvíle, ale i srdceboly, které mám díkybohu za sebou. A rozhodně nesmím zapomenout na milá setkání s lidmi, které znám sice jen "od písmenek", ale jsem za to velice ráda a troufám si tvrdit, že i takto může vzniknout ohromné přátelství. :-)

    OdpovědětVymazat