27. listopadu 2019

Adventní věnce



Miluju všechny ty sladké titěrnosti,
 co se jimi okolo Vánoc zdobí kdeco. 
Je ve mně pořád to dítě, 
co je s úžasem pozoruje a kochá se každičkým detailem. 
Každým zacinkáním rolničky. 
S pocitem, že se kouzlem vznáším 10 cm nad zemí. 


A tak vám sem honem hodím další věnečky,
 tentokrát do červena. 
U nás na Vánoce červenou milujeme. 
Ale je pravdou, že až ke konci adventu. 
Jinak by jí na mě bylo moc.
Ale je tak hřejivá a tak laskavá. 
Prostě si bez ní neumím Vánoce představit. 














Volila jsem věnečky bez chvojí. 
Samotnou mě vždycky mrzí, jak brzy věneček oschne, ať je z čehokoli. 
Tenhle vám ostudu neudělá a navíc může potěšit mnoho let. Třeba s malými obměnami. 

Přeji vám krásné dny, Klárka. 







3 komentáře:

  1. Krása.....já dělám pravidelně věnce z psího vína, kterého mám "neurekom" na plotě. A ještě jeden pravidelně dělám z chmelu, který mi roste z květináče a popne šňůru až do štítu domu. Takže na podzim vše ostříhám, smotám do věnců a pak postupně zpracovávám, na dušičkové i adventní věnce nebo jen věnec na vrátka. Prostě, vše se zpracuje a ano, nic neopadává. A ty titěrnosti - každý rok se rozplývám v obchodech...…. manžel šílí. přeji tvořivého ducha a prima dny. Olina z jizerek

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, máš ty věnce moc pěkné. Já mám keramický adventní svícen, tak aranžuji vždycky do něj... (každý rok skoro stejně)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné věnce,taky si každý rok vyrábím sama.Hezký advent.Marťa.

    OdpovědětVymazat