19. listopadu 2019

U nás


Že mám ráda změny v interiéru to už ví asi každý.
Dnes vám ukážu další.
Když je základ vybavení, ten, který nelze snadno měnit,
neutrální, dá se obměna udělat velmi snadno, 
rychle a dá se říci , že i levně.
Sedací souprava z ikea je prostě geniální.
 Výměnné a prací potahy nemají konkurenci 
a tak si klidně můžete koupit třeba jen náhradní 
potah na podnožku a ve stejném vzoru i polštáře
 a to hlavní je hotovo.
Přidáte běhouny do barvy, nějaké svíčky,
 květinu, vázu, svícen a jako já vytáhnete ledacos
 z letitých zásob a hurá, bydlíte hnedle nově.
Změna vnese novou energii a radost do vašeho domova.
To vám mohu svatosvatě slíbit.








To podivně černé na černých talířích jsou sepiové těstoviny, 
co nám dcera přivezla z Itálie a udělala z nich tuhle dobrotu.
Opět se potvrdilo, že ty nejjednodušší věci jsou ty nejlepší.
Jen pokrájená sušená rajčata, smetana, česnek.
Dosolit, případně dopepřit a jen pro barvu navrch trochu zeleného a parmezán.
Lahůdka! 



Nakonec bych ještě moc ráda z celého srdce poděkovala 
vám všem, co mi různými způsoby 
poskytujete skvělou odezvu 
a píšete nespočet milých slov. Moc, opravdu moc si vaší přízně vážím. Netušila bych, 
jak významně blog můj život obohatí.

DĚKUJI ❤️



12 komentářů:

  1. Dobrý den Klárko, Váš interiér s mi vždy moc líbí, o této sedačce z IKEA také uvažuji, hlavně mi vyhovuje barva a právě i ten prací potah, jen jsem se chtěla zeptat, zda drží na svém místě ty polštáře za zády a i ty, na kterých se sedí. Přeji krásný den. Jana Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, my s tím problém nemáme. Volné polštáře mjí své výhody i nevýhody. Výhodou je možnost je obracet a měnit při nějakém malém zašpinění a taky jako prevence prosezení exponovaných míst a na druhou stranu je musíte občas porovnat a natřepat. Ale já už bych určitě nic jiného nevolila. Jse moc spokojená. navíc tenhle typ snes snad všechny styly bydlení a kombinování. Je prostě nadčasový.
      Přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat
  2. Nádhera! Vše útulné, moderní a ne přitom strohé. Mám to u Tebe v bytě moc ráda !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě moc těší. Svými slovy jsi vystihla přesně to, o co mi jde.
      Moc ti za to děkuju, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, máš nádherné a útulné bydlení. Moc ráda se chodím k tobě kochat. Prosím tě, odkud jsou ti koníci na svíčku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tak laskavá slova. Koníci jsou Z Bellarose, ale obávám se, že už nejsou k mání.
      Přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat
  4. Klárko, všechny tvé proměny interiéru mne prostě baví. To dokonalé vyladění do všech detailů je prostě báječné. Mám to také tak ráda, i když tolik barevných variant jako ty nemám :o))).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji, ale to víš, to jsou léta shromažďování všech těch blbinek a ta moje vášeň dohromady.
      Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko, obdivuji tvůj talent a cit pro tvoření a dotváření interiérů. Mnš v tomhle není moc dáno... Navíc jsem konzervativní a moc nemiluju změny. Ale občas se snažím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, to je právě opravdu skvělé, že každý je na něco.
      Moc tě zdravím, Klárka.

      Vymazat
  6. Je to opravdu úžasné...kolik krásy udělá pár detailů.

    OdpovědětVymazat
  7. Klárko,Vaše bydlení je opravdu moc pěkné,líbí se mi proměny,které realizujete.Také ráda vylepšuju naše bydlení,ovšem přiznám se,že v bytě v paneláku nemám tolik místa,abych pro všechno,co se mi líbí našla uskladnění.Takže vylepšuju,ale tak nějak v"malém".Chodím koukat a obdivovat k vám,moc se mi u vás líbí,máte neskutečný dar kombinovat,dolaďovat vše do detailu.Mějte se moc krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat