6. listopadu 2019

Lahůdkové droždí a jiné dobroty




Tak to je ono. Moje oblíbené lahůdkové droždí. 
Existuje ve dvou verzích. Se sladem...je výraznější. A bez sladu vhodné pro celiaky. 
Nebudu vás unavovat dlouhým povídáním, ale tady:

jsou velmi zajímavé informace. 

Já ho používám  na dochucení polévek, omáček, zeleninových jídel, pomazánek. 
Jeho chuť je, myslím, velmi příjemná a jídla s přidaným droždím dostanou nový rozměr. 


Dnes bych vám ještě chtěla ukázat příjemnou náhradu masa 
a způsob jak super jednoduše a rychle vykouzlit velmi dobrý oběd nebo večeři. 

Jedná se o vegetariánské produkty, které, stejně jako droždí zakoupíte v prodejnách zdravé výživy. 
Mně víc chutnal gyros a rozhodně se poohlédnu po dalších produktech této firmy. 
Bylo to opravdu překvapivě dobré. 






Tak pokud vás můj dnešní příspěvek trochu zaujal, přeji dobrou a zdravou chuť. 
A mějte se fajn a rádi! 





6 komentářů:

  1. Lahůdkové droždí znám velice dobře, používám již pár let a je to vynikající dochucovadlo, nedám na něj dopustit. Snažím se proměňovat také u nás doma jídelníček zdravějšími variantami :o).
    Klárko měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je to opravdu fajn pmocník v kuchyni.
      Přeji ti krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, díky za představení lahůdkového droždí - pro mne je zatím neprobádaným územím. Ale už jsem vyzkoušela kdysi Veto čevabčiči. Špatné nebylo, ale já dávám přednost klasickému masu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To droždí je opravdu fajn věc. a já zase nejsem příznivce různých náhražek, ale ten gyros byl opravdu překvapivě dobrý.
      Pa, Měj se krásně, Stáňo, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, já jsem lahůdkové droždí objevila nedávno, někde jsem četla, že v něm někdo obaloval hermelín ke smažení, tak jsem ho koupila. výborné. už jsem ho přidávala i do bramboráčků. mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Je dobré obohacovat svůj jídelníček o něco zdravého a dobrého.
      Přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat