4. listopadu 2019

Oblíbené obchůdky




Krásné pondělí, moji milí!
Miluji obchůdky s dekoracemi a bytovými doplňky. Je to dlouholetá vášeň a závislost.
A moc dobře vím, že je mezi vámi hodně podobně naladěných milovníků krášlení domova.
Proto vám občas ukážu obchůdky, které já navštěvuji moc ráda.
Jedním z mých favoritů je SEN dekor v Litomyšli.
Hned z ulice vás láká k návštěvě tak milým způsobem,
 že prostě nelze odolat.




A hned po tom, co jste vtaženi dovnitř, 
pohltí vás kouzlo útulnosti doplněné nesmírně milou obsluhou, která vám ochotně
 poradí a pomůže a co vám můžu slíbit je, že jen těžko odejdete
 s prázdnou.







No uznejte, není to nádhera?
Já se jen kochám a tiše rozplývám.
Pro mě opravdu dokonalé spojení vkusu
 a smyslu pro vytvoření útulné atmosféry.
Všechny dekorace spolu tak nádherně ladí...

Tak co, líbí se vám tu?
A chtěli byste víc takových příspěvků?

Mějte krásný den a až tenhle krásný obchůdek navštívíte, pozdravujte paní majitelku  :-)


16 komentářů:

  1. Klárko, já si chodím do takových krámků "hladit duši".....většinou si i odnáším nějakou maličkost, někdy mě něco inspiruje k vlastní tvorbě, ale to kouzlo "všehokrásna" prostě moji duši fakt pohladí. Taky mám jeden takový krámek tady v Liberci, kam ráda chodím. Otevřu, nad dveřmi zazvoní zvoneček a jsem v pohádce... přeji krásné dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, tak to jsme absolutně na stejné vlně. Mě takové místo taky vždycky pohladí a inspiruje. Je to prostě radost.
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  2. Krása!!a já už se těším na další takový příspěvek,Klárko!!Přeji krásný den!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nesmírně těší, Zdeni. Budu se snažit :-)
      Také přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat
  3. Miluji malé obchůdky plné drobností, které hladí v duši. Někdy zajdu se jenom potěšit, málokdy odejdu s prázdnou, alespoň maličkost musím svírat v rukou!
    Krásné dny Klárko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mám to úplně stejně.
      Děkuji a přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko, škoda,že bydlím daleko od Litomyšle. Je to krásný obchůdek. Děkuji za všechny tvoje články a inspirace. Jsi supr. Zdravím a vše dobré!!! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, moc děkuju za tak milá slova. A ohledně výletu do Litomyšle....člověk nikdy neví kdy a kam ho vítr zavane :-)
      Přeji nádherný večer, Klárka.

      Vymazat
  5. Krása,moc ráda chodím do takových obchůdku a jak sama píšete,nedá se odtud odejít s prázdnou.Vždycky aspoň maličkost.Víc takových hezkých příspěvků.Pěkný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, taky si potřebuju vždycky odnést aspoň něco malinkého :-)
      Děkuji a přeji krásný večer, Klárka.

      Vymazat
  6. Možno som v ňom bola, keď sme boli s dievčatami v Litomyšli😊👍 Tiež rada vkĺznem do takýchto obchodíkov.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, to je klidně možné. Možná si pamatujete, že jsme si kdysi psaly, že jsem vás tam asi zahlídla. Dodnes mě mrzí, že jsem vás neoslovila.
      Mějte se báječně, Klárka.

      Vymazat
  7. Miluji atmosféru takových obchůdků. Tak zvláštně příjemně to tam vždycky voní...... A těch věciček!
    Nikdy neodejdu s prázdnou :-). Alespoň maličkostí si udělám radost.
    Ano,ano určitě se ráda podívám na další takový příspěvek.
    Hezký den, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem ráda, že se ti příspěvek líbil. Vypadá to, že se z něj stane stálice.
      Přeji ti krásný den, Klárka.

      Vymazat
  8. Klárko, tyhle krámky miluju. Ta atmosféra na mě dýchá z každého kousku i ze všech koutů. A zpravidla to v nich i moc krásně voní. Budu ráda za každý tip od Tebe.
    Hezký den
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, taky je moc miluju. Jejich návštěva je vždycky způsob jak potěšit oko i srdce.
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat