13. listopadu 2019

Ikea a já


Už jsem to tu určitě psala, že Ikea je moje láska.
Kdybych ji měla blíž, chodila bych tam relaxovat.
Posadila bych se do jednoho z mých oblíbených pokojů a dumala o nesmrtelnosti chrousta.
Rozhlížeala bych se a nasávala tu její typickou vůni.
A víte, co na Ikea miluju snad nejvíc? 
Dívat se na lidi, kteří vybírají a nakupují 
nové věci do svých příbytků. 
Veliké i úplně malinké.
Strašně ráda si představuju, jaké to doma budou mít hezké, nové, voňavé. 
Často zahlédnu, jak někomu září oči nedočkavostí.
Až to doma rozbalí, smontují, nadekorují....nádhera!


A vánoční atmosféra v tomhle království bydlení?
Tak to je teprve něco. 
Občas zavoní čerstvě pečené perníčky 
nebo svařené víno.
Tak to jsem úplně "na krovkách".


Při mé poslední návštěvě jsem se pokusila trochu té atmoféry těšení se na Vánoce zachytit.









A co vy, máte tenhle modrožlutý fenomén rádi
 nebo se mu vyhýbáte obloukem?

Ať tak či tak, přeji vám všem krásný den plný radosti.




6 komentářů:

  1. Klárko, buď ráda, že ji nemáš blízko. Já 20 minut pěšky a to je mor. Kdykoli se mi něco zalíbí, jdu tam, protože to přece nutně potřebuji :-)) Ale jinak taky pozoruji lidi, jak se těší a představuji si, jaké to asi mají doma ;-) Měj se moc krásně Danka

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Ikeu skoro na druhém konci Prahy, takže tam moc nejezdím. Tak jsem ráda, že pro mne tu atmosféru zachytila. Já tam před Vánoci nepojedu skoro určitě - už v půlce září tam v sobotu dopoledne nebylo kde zaparkovat, natož teď (syn jel teď o víkendu kolem a prý tam stála taková šňůra aut, že to regulovali policisté). A v týdnu to nestíhám - nějak je toho teď v práci hodně. Ale když se trefí doba, kdy tam není moc lidí, tak se tam taky ráda koukám na zařízené byty a prohlížím drobné doplňky do kuchyně (to je moje nejoblíbenější oddělení ;-)).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Klárko, IKEA je i moje srdcová záležitost-sice mám na ní pár výhrad-vždy moc moc lidí a kvalita některých věcí se také trochu zhoršila, ale stále je to top místo, kam si chodím pro inspiraci, nápady, drobnosti i celou kuchyň a v ostatních bytových domech mne pobaví, když vidím kopie věcí z IKEA, ale za daleko vyšší ceny. Děkuji za hezké a inspirační fotky. Hezký večer, Klára H.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to do Ikey 15 minut autem, mám doma nábytek, kuchyň a spoustu drobností. Všechno jsem pečlivě vybírala, takže ani po mnoha letech /OP 13, KU 10/ nevidím nějaké opotřebení, nebo rozpadání. Já jsem spokojená :)). Zdá se mi taky, že už některé série nejsou tak kvalitní, ani pěkné. Ale to kouzlo pro mě má Ikea stále. A opravdu žádný jiný obchoďák s nábytkem nemá TO KOUZLO.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám Ikeu moc ráda.Máme to ale daleko,takže tam nejezdím tak často jak bych chtěla.Ale mám doma hodně nábytku,doplňků do kuchyně i do jiných části bytu,mám toho celkem dost a dlouho a zatím se mi nic nerozpadlo,jsem spokojená.Co mi vadí,jsou ty davy lidí.Jinak tam ráda jezdím pro inspiraci,prohlížím si zařízené místnosti.No každopádně mám Ikeu moc ráda,je to moje srdcovka.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Klári, i když IKEU máme jen kousek v Brně, když to tak čtu, naposledy jsem tam byla snad před desíti lety.
    Krásné věci tam určitě mají, ale mě děsí ty hromady lidí, kterých já mám v práci celé dny hromady...Takže se jen kochám na dálku, třeba u tebe.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat