21. listopadu 2019

Nové náramky




Mám tyhle náramky moc ráda. Hezky se nosí a dají se úžasně kombinovat.
Přívěsky se neodírají a vůbec na ruce nepřekážejí. Tak jako střídám barvy v interiéru, 
tak střídám i náramky podle toho, co mám zrovna na sobě.
Když to ladí, tak je to prostě super!
Zákaznice si je hodně kupují jako malé dárečky pro kamarádky, 
maminky dcerám a dcery maminkám.
Možností je mnoho, jak udělat někomu radost.
Nebo “jen” sobě, to je taaak důležité.
Umět se sama potěšit, odměnit, rozbalit si svůj vlastní dáreček.
Přeji vám pro dnešek, ať si každá a každý rozbalíte ten svůj.
Ať je to pusa od manžela,
 pohlazení od dětí, hezký mrak na obloze,
 šálek dobré kávy nebo chvilka vytouženého klidu 
nebo jen hezký “oka - mžik”.
Všechno může být dárkem, pokud si všímáme.

Mějte krásný den!

Popisy šperků najdete na fleru:

Nebo na Instagramu.







6 komentářů:

  1. Jsou nádherné -mám je oblíbené v mnoha barvách a kombinacích .Opravdu pěkně doplní "ohoz".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, taky je mám moc ráda! Teď nosím jeden šedý a ne a ne ho sundat :-)
      Krásný večer přeji, Klárka.

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko!Ty náramky jsou krásné!!I já jsem si dnes "nadělila"dárek:odvezla jsem víčka od pet lahví -sbírají je v Kojetíně na Inf.středisku pro postiženou holčičku.Měli jsme toho už strašně moc-3 pytle od 10kg granulí,1 obr velký černý pytel a ještě plnou krabici od piškotů.A aby toho nebylo málo,tak jsem jim ještě půjčila náš betlémek na výstavu,která tam začíná zítra.
    Doma celé odpol.třídím časopisy-mám nachystáno-zavezu je do domova důchodců...mám toho 3 krabice-snad udělají radost.
    Měj se krásně,přeju krásný večer-já jdu vyšívat..Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, Zdeni!
      Ani netušíš, jakou radost mi tvůj mail udělal. Dárky mají tolik podob....tolik lásky...
      Moc ti děkuji za takové sdílení. Strašně si toho vážím.
      Přeji ti kouzelné dny plné dárků s mašlí i bez.
      Klárka K.

      Vymazat
  3. Klárko, máš je moc hezké. Škoda, že náramky neumím nosit - mně na ruce překáží. Už jsem to párkrát zkoušela a vždycky je po chvíli sundám, protože mi prostě vadí. Už jsem proto náramky vzdala - jen by se u mne válely v šupleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, to nevadí. Vymyslím ti něco na krk, ne?
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat