22. listopadu 2019

Fazolová polévka


A je tu opět "SNADNO A RYCHLE"!

Nemyslete si o mě, že jsem neschopná kuchařka, 
co vaří samé rychlovky! 
Ale jaký by mělo smysl inspirovat někoho 
k dlouhé otrocké práci v kuchyni,
 když je tolik krásných věcí, co můžeme dělat
ve volném čase. 
Ale naprosto chápu, že pro někoho 
je vaření absolutní vášeň a láska,
 a před těmi v úkloně smekám.
Navíc složitých a na suroviny náročných receptů je plný internet a tak jupí na jednoduchou, 
ale výbornou a vydatnou polévku!



Ještě pro insiprci fotka alespoň části surovin...







Většinu běžných potravin nakupuji v Lidlu.
Kvalita většiny jejich produktů je téměř nezpochybnitelná.
Würzl a francouzské droždí je ze zdravé výživy
 a čočka je dmBio.
Jinak v "déemku" mají spoustu velmi kvalitních
 potravin v bio kvalitě, 
ale to už asi znáte...tak jen pro jistotu.

Mějte se báječně  a sejděte se s chutí SPOLU U STOLU ;-)





13 komentářů:

  1. Klárko, v jednoduchosti je krása...mám rada takové šupšup recepty. A mimochodem, ty náramky jsou nádherné - a i tady platí, že v jednoduchosti je krása. Přeji krásný den a ještě hezčí víkend. Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý recept, len nerozumiem, prečo ke v názve fazuľová polievka a v ingredienciách je použitá šošovica, žeby zaúradoval škriatok? :-)
    Pekný víkend,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, čočka je hlavně kvůli zdravému zahuštění, ale do polévky patří i dvě plechovky fazolí a ty jsou v té polévce potom i vidět, takže proto fazolová.
      Přeji krásný den a dobrou chuť, Klárka.

      Vymazat
  3. Všelijaké luštěninové polévky doma milujeme a vařím během podzimu a zimy často. A červenou čočkou také ráda polévky "zahušťuji", je to úžasné. Klárko, tím francouzským droždím myslíš to lahůdkové sypké? Já ho kupuji právě jako lahůdkové, o francouzském jsem dosud neslyšela/nečetla. To lahůdkové je suprové! U nás dne k obědu Kulajda :o). A k večeři chci udělat tvé tortilly s hovězím masem, tak snad se mi povedou
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, francouzské a lahůdkové droždí je to samé. Nějak mi to nedošlo a napsala jsem francouzské.
      Děkuji za přízeň a moc tě zdravím.
      A co tortily? Povedly se? A hlavně...chutnaly?
      Pa pa, Klárka.

      Vymazat
    2. Klárko, moc se povedly a opravdu chutnaly, jenom jsem neměla zrovna kukuřici, ale myslím, že vůbec nechyběla. Ještě jsem zbylé dala druhý den synovi :o)).
      Ála

      Vymazat
  4. Si perfektná kuchárka, ale nechápem ako môžeš vždy tak krásne to jedlo nafotiť:-)
    Pekný víkend Klárko, my budem trošku maľovať, tabuľovka v kuchyni za linkou je už minulosť, zatiaľ ju mám sivú, svetlú, hoci nepraktickú, pa!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty jsi zlatá, moc ti děkuju.
      Měj se pohádkově, Klárka.
      A ráda k tobě mrknu na změnu! Jsem zvědavá.

      Vymazat
  5. Já moc nemiluju luštěniny (popravdě řečeno, jím je jen v pomazánkách) ani husté polévky (jím jen vývary), ale možná bych ji mohla zkusit udělat manželovi - ten naopak luštěniny rád (fazole na slanině si dělá pokaždé, když já si k večeři peču červenou řepu nebo dýni ;-) - to zas nerad on)
    A souhlasím s příspěvkem nade mnou, že fotíš jídlo (i interiéry) nádherně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak každopádně dobrou chť vám oběma! Moc manžela pozdravuj!
      Jo, a pečenou řepu i dýni taky miluju.
      Měj se moc hezky,Klárka.

      Vymazat
  6. Výborná luštěninová polévka,takové máme moc rádi.A navíc rychlá.Často doma vařím.Krásný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já dřív takové polívky vůbec nejedla a teď je miluju.
      Měj krásné dny, Klárka.

      Vymazat