1. listopadu 2019

Páteční recept



Tak přátelé, tohle je tedy něco! Pro mě objev! 
Recept jsem našla u...



Jistě už tuto vyjímečnou dámu všichni znáte,
 ale to mi nebrání šířit její inspiraci dál a dál.

Pomazánka je tak vynikající a je to další úžasný způsob, 
jak do našich životu přivést více tak opomíjených 
a přitom skvělých a zdraví prospěšných luštěnin.

Připomíná paštiku!

A hlavně...je super jednoduchá a strašlivě rychlá na přípravu!
Takže směle do toho a hlaste mi, prosím, jak vám chutnala.






Přeji vám všem krásný víkend!




13 komentářů:

  1. Nevidím to jinak, že vyzkouším. Pomázánky všeho druhu máme rádi, takže se nebojím, že neuspěju :-).
    Měj se hezky, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolím si troufale myslet, že nebudeš litovat :-)
      Krásný víkend, Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, všechny ingredience, kromě lahůdkového droždí mám doma a tak jsem pomazánku hned vyzkoušela. Mně chutná hodně, manžel ji snědl a nic nenamítal, takže dobrý. Určitě ji zopakuji, je to opravdu rychlá a chutná večeře.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak to mám opravdu velkou radost. Děkuji za zpětnou vazbu. Ale s tím droždím je to ještě lepší.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  3. Zajímavý (a krásně nafocený) recept. Určitě příležitostně vyzkouším. Myslím, že v této podobě mi fazole budou chutnat, ač je jinak v oblibě nemám. Jen lahůdkové droždí nejsem zvyklá používat (a vlastně ani netuším, kam pro něj)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, určitě vyzkoušej. Já sem hodím ještě fotku toho droždí, aby i ostatní věděli, o co jde ;-)
      Je to moc fajn věc do kuchyně.
      Hezký víkend, Klárka.

      Vymazat
  4. Mňam,vypadá výborně,určitě vyzkouším.Ale ani já nevím,kam pro lahůdkové droždí.Hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají ho všude v oddělení zdravé výživy v Bille, Tescu, v lékárnách pod názvem Tebi

      Vymazat
    2. Hodím sem fotku, jak to droždí vypadá. Já lahůdkové droždí doporučuji moc moc.
      Hezký víkend, Klárka.

      Vymazat
  5. V jednoduchosti je.....chuť :-) Tohle musím rozhodně vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda,:za vyzkoušení ta pomazánka rozhodně stojí ;-)
      Krásný víkend, Klárka.

      Vymazat
  6. Děláme ji také ale bez droždí, protože to doma nemám. A je skvělá.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super zpráva. Já sem pak dám fotku toho droždí, je to s ním fakt ještě lepší.
      Krásné dny přeji, Klárka.

      Vymazat